Uneko Gunearen Egutegiak

JANTOKIA

MENUAK IKUSTEKO CLICK HEMEN

EUSKARAREN EGUNA 2020

Datorren abenduaren 3an euskararen eguna ospatuko dugu eskolan ekintza desberdinekin.

2020-2021ko BEKAK

2020-2021 ikasturteko bekak egiteko deialdia zabaltzen da.

DATA: URRIAREN 9tik, AZAROAREN 9ra( BIAK BARNE)

TOKIA: ON LINE ETA ESKOLAN.

Eskolan nahi baduzue egin, tokappen bitartez infromatuko zaizue; noiz eta nola etorteko eskolara.( txandak eta abar).

Informazioa: Informazio orokorra, alboan agertzen den estekan , urriaren 9tik aurrera izango duzue.

KORONABIRUSA

Koronabirus berriaren aurrean Euskadin jarduteko informazioa eta gomendio orokorrak

ARATUSTEAK 2020

ASTELEHENA, OTSAILAREN 24a

Ikasleek, nahi duten modura mozorrotuta etor daitezke.

Arratsaldean, txokolatada izango dute. EA21ekin bat etortzeko, ikasleek etxetik ekarri beharko dute edalontzi berrerabilgarria.

ASTEARTEA, OTSAILAREN 25a

LEHEN HEZKUNTZA

09:00etan EDO 10:45tan ESKOLAN mozorrotuta, 11:15ean kalejira hasteko prest.

HAUR HEZKUNTZA

09:00etan eskolan EDO 11:00tan kalean, Zuzendaritza aurrean.

MOZORROAK GOGORATU

HAUR HEZKUNTZA: UDABERRIA

1. ZIKLOA: NEGUA

2. ZIKLOA: UDA

3. ZIKLOA: UDAZKENA

Ikasleak batzeko ordua: 13:00ean, ESKOLAN.

Kalejiran, ikasleak irakasleekin joango dira. Nahi duten helduak alboetatik joan daitezke distantzia mantenduz.

* EZ DA EGONGO JANTOKI ZERBITZURIK.

Euria izanez gero, gimnasilekuan antolatuko dugu desfilea. Edukiera dela eta, helduak ezin izango dira barrura sartu.

Gogoratu, asteazkenean, ostegunean eta ostiralean, ez dugula eskolarik izango.

AURREMATRIKULA 2020 / 2021

2020 / 2021 ikasturterako aurrematrikula zabalduko da.

Epea: urtarrilaren 27tik otsailaren 7ra.

Tokia: On line edo Eskolan bertan.

Urtarrilaren 21, 22 eta 23an ate ireki jardunaldiak egongo dira. Gure ikastetxea ezagutzeko aukera izango duzue. Deitu telefono honetara  946880477, eta ordua adostu.

URTE BERRIA HELDU DA.

2020/01/07

Aurten Hezkuntza Sailatik eskolako webgunei itxura berria ezarri diete. Apurka-apurka dauzkagun edukiak formato honetara egokitzen joango gara. Espero dugu zuen gustokoa izatea.

Aldi berean urte berri on opa dizuegu.

2019-2020 KURTSO HASIERA

Ondo etorri ikasturte berrira. Uda pasatu da eta  badakigu energia berriekin hasiko dugula danok etapa berri hau.

Dakizuen bezala, iraileko ordutegia hurrengoa da: 09:00etatik 13:00era eta jantokian geratzen direnak,14:30ak arte.

Urriaren 1ean, asteartean, ordutegia aldatzen da, 09:00etatik 12:45tara eta 15:00etatik 16:30etara. Jantokian geratzen direnak; jornada jarraia dute: 09:00etatik 16:30etara.

Eskola Bidea haurrak eskolara bakarrik eta oinez joatea sustatu eta errazteko egitasmoa da. Haurren autonomia bultzatzeaz gain, higikortasun iraunkorra bultzatzen du, autoak bide publikotik kentzen baititu. Horregatik, Eskola Bidea balioetan hezteko proiektua da, haurren autonomia baimentzen duen heinean auzo bizikidetasuna eta elkartasuna sustatuko duena.

* ESKUORRIA

Datorren apirilaren 11an, ostegunean, iluntzeko 20:48tan KORRIKA Bermeotik pasako da.Gure Eskolak eta Bermeoko Institutoak  kilometro bat erosi dugu. KORRIKA, Bakiotik dator eta eskolak lekukoa hartuko du sukalde aurreko aldatzan eta "Pelotari" tabernaraino eramango dugu.

PARTE HARTZERA ANIMATZEN ZAITUZTEGU!!!

* KILOMETROAK